Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 15:08:57 +0300

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/01882 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Visusti küla, Visusti kuivati, 
Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Visusti küla, Visusti kuivati (Kuivavilja 
punkerladu, Autolaadimispunker) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teekaitsevööndis ehitamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26971675>  (menetlus nr: 
416324), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (RAGNAR JOOSEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister